Babeczki z gruszkami

Po krótkiej chorobie, apetyt wrócił, zatem zajrzałam do lodówki i koszyczka z owocami i co z tego wyszło?

Jak zwykle szybkie, tym razem gruszkowe babeczki z odrobiną imbiru. Wyszły bardzo dobre, zatem pomyślałam, że się tym przepisem również podzielę 🙂

Co będzie potrzebne?

1

2 szklanki mąki
niepełna szklanka cukru
2 łyżeczki granulowanego imbiru (ja miałam cukier imbirowy wiec dodałam ciut więcej)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/3 szklani oleju
2/3 szklanki mleka
2 jajka
5 małych gruszek

(Z takiej ilości produktów wyszło mi 14 muffinków)

Od czego zaczynamy? Jak zawsze od wymieszania wszystkich suchych składników…

2

I dodajemy do nich obrane i pokrojone gruszki, jak dodamy te teraz będzie większe prawdopodobieństwo, że nie opadną na dno babeczek.

3

Potem, wszystkie mokre składniki, mleko, olej i jajka. Mieszamy razem, żeby się ładnie połączyło.

4

Łączymy wszystko razem i nie przejmujemy się grudkami, babeczki mają być szybkim deserem 🙂

Pieczemy przez 20 minut w 200 stopniach.

5

 

Wyciągamy z piekarnika i jak tylko ostygną, możemy się cieszyć słodkim szybkim deserem!

Smacznego!

ZAB_7001

ZAB_6982

A tu proces twórczy:

Skomentuj

